[حـضور رئیس جمـهور در یک هنـرسـتـان فـنـی و حـرفـه ای دختـرانـه در آغاز سـال تـحـصـیلی]:
اهمـیت نـقش آفـرینـی بـانـوان را در تـولید و اشتـغال نـشان مـی دهد
و این کـه دولت این مـسـئله را درک کـرده اسـت
چه خوب اسـت کـه این دیدگاه ها تـوسـعـه یابـد
و مـنـجر بـه رشد و تـوسـعـه کـشور و ایجاد امـنـیت شغلی و آرامـش در جامـعـه گردد.
بـه امـید چنـین روزی
+ نوشته شده در ساعت توسط آلـا حـدیـث نـوبـی...ما را در سایت حـدیـث نـوبـی دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 89
پیامبر (ص):
اَلا اُنـَـبِّـئُـكُمْ بِخیارِكُمْ؟ قـالوا: بَلى یا رَسولَ اللّه ِ. قـالَ اَحاسِنـُـكُم اَخْلاقـا اَ لْمُوَطِّـئُونـَ اَكْنـافا،
اَ لَّذینـَ یَأْلِفونـَ وَ یُؤْلَفونـَ ؛(بحارالأنـوار، ج 71، ص 396، ح 76. )
آیا شما را از بهترین افرادتان خبر نـدهم؟ عرض كردنـد: چرا، اى رسول خدا.
حضرت فرمودنـد: خوش اخلاقـ ترین شما، آنـانـنـد كه نـرمخو و بی آزارنـد،
با دیگران انـس می گیرنـد و از دیگران انـس و الفت می پذیرنـد .
+ نوشته شده در ساعت توسط آلـا حـدیـث نـوبـی...ما را در سایت حـدیـث نـوبـی دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 97
به این مطالب کـه می اندیشم؛ با خود می گویم چـقـدر کـتـابهای پند و اندرز خوانده ایم
و چـقـدر جملات قـصار و شیرین از حکـیمان شنیده ایم
و اکـنون به لطف فضای مجازی دستـیابی به بهتـرین ها راحت و آسان تـر شده استـ.
کـاری ندارم کـه فلان جمله یا مطلب و یا حکـمت بیان شده ربطی به منبعی کـه داده می شود دارد یا نه
اما مطالب مربوط به اخلاق و بهتـر شدن زندگی از هر کـه باشد به دل می نشیند .
همه لایک می کـنیم و برای هم ارسال می کـنیم و لذت می بریم؛
اما تـا چـه حد آنها را در زندگی به کـار می بریم؟!
کـاش می شد تـمرین اخلاقـیات در جان و روح تـک تـک افراد جامعه با ارسال و فوروارد نهادینه شود؛
آن وقـت فرشتـه ها لایک کـننده بودند.
چـه خوب است کـه این سخنان ظریف جناب رئیس جمهور نیز در جان و روحمان نهادینه شود
و شاهد فرداهای بهتـر و با اخلاق تـر باشیم. + نوشته شده در ساعت   توسط آلـا
|
حـدیـث نـوبـی...ما را در سایت حـدیـث نـوبـی دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 95
ما را در سایت حـدیـث نـوبـی دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 112
نـقطه شروع کجاست؟ از کجا بایــد درونـمان را به تـعامل عادت دهیــم؟
احتـرام به داشتـه ها و نـداشتـه های هم را بایــد از کی در خود نـهادیــنـه کنـیــم؟
چگونـه تـحمل خود را در برابر همنـوعانـمان بالا ببریــم؟ چگونـه برای بیــان عقایــدمان و به اشتـراک گذاشتـن مودبانـه و با طمأنـیــنـه آن جرأت منـدی
را در خود پرورش دهیــم؟ و ......
پرسش های بسیــاری در ایــن مسیــر هست که بایــد کارشنـاسانـه پاسخ داده شود و راه کار اجرائی و عملی آن پیــاده شود. به امیــد فرداهایــی که با برنـامه ریــزی های درست امروزمان قشنـگ تـر، محتـرمانـه تـر و با اخلاق تـر در کنـار هم باشیــم + نوشته شده در ساعت   توسط آلـا
حـدیـث نـوبـی...ما را در سایت حـدیـث نـوبـی دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 93