


به این مطالب کـه می اندیشم؛ با خود می گویم چـقـدر کـتـابهای پند و اندرز خوانده ایم
و چـقـدر جملات قـصار و شیرین از حکـیمان شنیده ایم
و اکـنون به لطف فضای مجازی دستـیابی به بهتـرین ها راحت و آسان تـر شده استـ.
کـاری ندارم کـه فلان جمله یا مطلب و یا حکـمت بیان شده ربطی به منبعی کـه داده می شود دارد یا نه
اما مطالب مربوط به اخلاق و بهتـر شدن زندگی از هر کـه باشد به دل می نشیند .
همه لایک می کـنیم و برای هم ارسال می کـنیم و لذت می بریم؛
اما تـا چـه حد آنها را در زندگی به کـار می بریم؟!
کـاش می شد تـمرین اخلاقـیات در جان و روح تـک تـک افراد جامعه با ارسال و فوروارد نهادینه شود؛
آن وقـت فرشتـه ها لایک کـننده بودند.
چـه خوب است کـه این سخنان ظریف جناب رئیس جمهور نیز در جان و روحمان نهادینه شود
و شاهد فرداهای بهتـر و با اخلاق تـر باشیم.



+ نوشته شده در ساعت   توسط آلـا |
حـدیـث نـوبـی...ما را در سایت حـدیـث نـوبـی دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 95