


نـقطه شروع کجاست؟ از کجا بایــد درونـمان را به تـعامل عادت دهیــم؟
احتـرام به داشتـه ها و نـداشتـه های هم را بایــد از کی در خود نـهادیــنـه کنـیــم؟
چگونـه تـحمل خود را در برابر همنـوعانـمان بالا ببریــم؟
چگونـه برای بیــان عقایــدمان و به اشتـراک گذاشتـن مودبانـه و با طمأنـیــنـه آن جرأت منـدی
را در خود پرورش دهیــم؟ و ......
پرسش های بسیــاری در ایــن مسیــر هست که بایــد کارشنـاسانـه پاسخ داده شود
و راه کار اجرائی و عملی آن پیــاده شود. به امیــد فرداهایــی که با برنـامه ریــزی های درست
امروزمان قشنـگ تـر، محتـرمانـه تـر و با اخلاق تـر در کنـار هم باشیــم



+ نوشته شده در ساعت   توسط آلـا
حـدیـث نـوبـی...ما را در سایت حـدیـث نـوبـی دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 93