چه خوب تـر خواهد بود که بستـه به نیـاز جامعه بچه ها به سمت حـرفه ها هدایـت شوند
و چه دلنشیـن است؛ زمانی که ۱۲ سال تـحـصیـلت تـمام شد محـلی باشد که به حـرفه ات نیـاز دارد
و اگر قرار بر ادامه تـحـصیـل داری در جهت رشد و ارتـقاء همان حـرفه های مورد نیـاز باشد
و جائی برای استـخدام در انتـظارت باشند؛
چه آرمان شیـریـنی که کاش برای فرزندان سرزمیـنم تـحـقق یـابد.
+ نوشته شده در ساعت   توسط آلـا
